Пошуковий запит: (<.>A=Красніков С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Красніков С. Комп’ютерне моделювання багатокорпусного турбоагрегату й аналіз його вібраційних характеристик [Електронний ресурс] / С. Красніков, О. Степченко, О. Торянік // Машинознавство. - 2009. - № 2. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2009_2_5
|
2. |
Юдін О. Ю. Варіанти забезпечення цілісності та достовірності інформації при взаємодії SMART GRID систем на міждержавному рівні [Електронний ресурс] / О. Ю. Юдін, С. М. Красніков // Моделювання та інформаційні технології. - 2013. - Вип. 68. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtit_2013_68_15
|
3. |
Красніков С. В. Моделювання власних коливань фундаменту турбогенератору потужністю 200 МВт [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2013. - № 58. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2013_58_14
|
4. |
Красніков С. В. Моделювання вимушених коливань фундаменту турбогенератору Луганської ТЕС [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2013. - № 63. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2013_63_12
|
5. |
Красніков С. В. Методика дослідження та прогнозування працездатності фундаментів парових турбін [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2014. - № 57. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2014_57_17
|
6. |
Красніков С. В. Модель прогнозування працездатності фундаменту парової турбіни [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2014. - № 58. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2014_58_7
|
7. |
Красніков С. В. Моделювання та дослідження міцності продольно армованого елементу фундаменту [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2015. - № 55. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2015_55_12
|
8. |
Красніков С. В. Моделювання та дослідження власних коливань продольно армованого елементу фундаменту [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2015. - № 57. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2015_57_16
|
9. |
Красніков С. А. Законодавче забезпечення та особливості локалізації персональних даних: кращі практики зарубіжного досвіду [Електронний ресурс] / С. А. Красніков // Інформація і право. - 2021. - № 2. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2021_2_4
|
10. |
Красніков С. В. Моделювання мосту вантового типу та дослідження частотних характеристик [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 93. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_93_10 Розглянуто частотні характеристики вантового мосту за кількома його схемами. Здійснено аналіз впливу на частотні характеристики типу опору за різними наборами. Серед типів опору було вибрано тверду опору, шарнір та відсутність опору. Мета дослідження - визначення причин виникнення аварійно небезпечних ситуацій, зокрема тих, що фіксуються як дорожньо-транспортні пригоди. Для цього запропоновано проаналізувати власні частоти вантового мосту за різноманітними типами його контактування (опору) з колонами. Об'єктом дослідження є міст вантового типу, що експлуатується вже 45 років. Він є системою з трьох типів елементів: пілон, пролітна частина та колони. Предметом дослідження є спектр власних частот мосту за різноманітними його моделями. Дослідження здійснено за допомогою методів коливань та скінченних елементів, а також розроблених автором методик побудови моделей складних машинобудівних систем. За результатами досліджень були розроблені математичні тривимірні скінченно-елементні моделі частин та всієї системи мосту за різними типами опору, отримані власні частоти для кожної системи. Проведені дослідження надали підстави для висновків щодо конкретизації причин виникнення аварійно небезпечних ситуацій та способів їх уникнення. Визначено унікальність розроблених моделей вантового мосту. Завдяки ним можна моделювати три стани взаємодії частин системи. Для проведення дослідження з високим ступенем достовірності реальної моделі необхідно отримати дані щодо типів з'єднання її елементів. Це можливо за допомогою унікальних авторських методик побудови моделі та використання універсальних можливостей методу скінчених елементів. Дослідження мосту іншими методами не дозволило вирішити поставленого завдання щодо виникнення аварійно небезпечних ситуацій. Результати роботи є безпосереднє практичне застосування. За результатами дослідження можна дійти висновку щодо заходів із підвищення безаварійної роботи системи та заходів з уникнення виникнення аварійно небезпечної ситуації.Здійснено моделювання мосту вантового типу з огляду на різні варіанти спирання. Побудовані розрахункові моделі мосту дозволяють розглядати його як конструкцію з різними жорсткостями. Проведено серію розрахунків з власних коливань. Моделювання системи та проведення розрахунків власних форм здійснено за допомогою методу скінченних елементів. Зроблено висновки щодо підвищення надійності системи та визначив рекомендації щодо засобів зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.
|
11. |
Красніков С. А. Організаційно-правові засади посилення спроможностей держави у сфері забезпечення кібероборони [Електронний ресурс] / С. А. Красніков // Інформація і право. - 2021. - № 4. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2021_4_18
|
12. |
Красніков С. В. Моделювання мосту вантового типу та модальний аналіз [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 97. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_97_20 Розглянуто частотні характеристики вантового мосту за кількома його схемами. Здійснено аналіз впливу на частотні характеристики типу опору за різними наборами. Серед типів опору було вибрано тверду опору, шарнір та відсутність опору. Мета дослідження - визначення причин виникнення аварійно небезпечних ситуацій, зокрема тих, що фіксуються як дорожньо-транспортні пригоди. Для цього запропоновано проаналізувати власні частоти вантового мосту за різноманітними типами його контактування (опору) з колонами. Об'єктом дослідження є міст вантового типу, що експлуатується вже 45 років. Він є системою з трьох типів елементів: пілон, пролітна частина та колони. Предметом дослідження є спектр власних частот мосту за різноманітними його моделями. Дослідження здійснено за допомогою методів коливань та скінченних елементів, а також розроблених автором методик побудови моделей складних машинобудівних систем. За результатами досліджень були розроблені математичні тривимірні скінченно-елементні моделі частин та всієї системи мосту за різними типами опору, отримані власні частоти для кожної системи. Проведені дослідження надали підстави для висновків щодо конкретизації причин виникнення аварійно небезпечних ситуацій та способів їх уникнення. Визначено унікальність розроблених моделей вантового мосту. Завдяки ним можна моделювати три стани взаємодії частин системи. Для проведення дослідження з високим ступенем достовірності реальної моделі необхідно отримати дані щодо типів з'єднання її елементів. Це можливо за допомогою унікальних авторських методик побудови моделі та використання універсальних можливостей методу скінчених елементів. Дослідження мосту іншими методами не дозволило вирішити поставленого завдання щодо виникнення аварійно небезпечних ситуацій. Результати роботи є безпосереднє практичне застосування. За результатами дослідження можна дійти висновку щодо заходів із підвищення безаварійної роботи системи та заходів з уникнення виникнення аварійно небезпечної ситуації.Здійснено моделювання мосту вантового типу з огляду на різні варіанти спирання. Побудовані розрахункові моделі мосту дозволяють розглядати його як конструкцію з різними жорсткостями. Проведено серію розрахунків з власних коливань. Моделювання системи та проведення розрахунків власних форм здійснено за допомогою методу скінченних елементів. Зроблено висновки щодо підвищення надійності системи та визначив рекомендації щодо засобів зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.
|
13. |
Красніков С. В. Дослідження власних коливань парової турбіни великої потужності, наближених до робочої частоти [Електронний ресурс] / С. В. Красніков // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2023. - Вип. 100. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2023_100_11 Здійснено моделювання системи турбоагрегат - фундамент - основа. Побудовані розрахункові моделі системи дозволяють розглядати її найбільш гнучкі частини як просторові конструкції. Здійснено розрахунки власних коливань. Моделювання системи та розрахування власних форм здійснено за допомогою методу скінченних елементів. За результатами проведеного аналізу було зроблено висновки щодо підвищення працездатності системи та наведено рекомендації щодо подальших досліджень.
|
14. |
Красніков С. Безпечність та якість маринованого м’яса "шашлик" ТОВ "М’ясторія" [Електронний ресурс] / С. Красніков, Ж. Коренєва, В. Рудь, Л. Тарасенко // Agrarian bulletin of the Black sea littoral. - 2023. - Iss. 106. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agbubls_2023_106_12
|
15. |
Красніков С. А. Кримінально-правова протидія діяльності міжнародних терористичних груп та організацій [Електронний ресурс] / С. А. Красніков // Наука і правоохорона. - 2021. - № 2. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nip_2021_2_15
|
16. |
Красніков С. Гігієнічна оцінка вмісту мікотоксинів (ДОН, Т-2) в зерні пшениці для годівлі тварин [Електронний ресурс] / С. Красніков, Л. Тарасенко, В. Рудь, В. Христов // Agrarian bulletin of the Black sea littoral. - 2023. - Iss. 108. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agbubls_2023_108_22
|